IT Platform med fart på!
Ageras er en fremadstormende fin-tech virksomhed med kontorer i Norden, Holland, Tyskland og USA. De yder formidlingstjeneste inden for revision, bogholderi & advokatydelser for de godt 400.000 virksomheder,som de servicerer på tværs af deres platforme Billy, Tellow, Meneto og Ageras.
Ageras matcher kundens behov med 3 forskellige tilbud fra Ageras’ samarbejdspartnere for at hjælpe virksomheder og private til at finde frem til det rette valg. For partnerne, som typisk er mindre virksomheder (micro businesses), er der også store fordele i at skabe New Bizz via samarbejdet med Ageras Group.
Space plan der matcher et ungt arbejdsmiljø
Gennemsnitsalderen er 24 år, hvilket sætter tonen for arbejdsstrukturen og dermed også indretningszonerne. Ønsket var fra Ageras’ side, at alle medarbejdere fortsat skal have mulighed for at have en fast arbejdsstation, men at der samtidig skulle tilføjes flere forskellige slags åbne arbejdszoner – en ud af flere tilgange for netop at tiltrække og fastholde flere unge talenter. Ageras skal være et sjovt, dynamisk sted at arbejde – hvor zonerne skal være mere legende frem for corporate.
Ageras har inden for kort tid opkøbt en række virksomheder, hvilket betyder mange nytilkomne medarbejdere, som kommer fra hver deres kultur & virksomhedsånd. En stor del af opgaven lå derfor i at skabe en tydelig visuel identitet for at samle folk i en fælles kultur / følelse – det var en oplagt mulighed for at lege med folie & neonskilte.
Designoplægget er lavet i samarbejde med Space Designer Louise Husbjerg og efterfølgende har BOTIUM været ansvarshavende projektleder på opgaven fra processtart til færdig levering. Byggeentreprisen indebar bl.a. en udvidelse med en ekstra lokation i huset med yderligere m2, for dermed at gøre plads til bl.a. flere møderum, åbne work zones og lounge arealer. BOTIUM stod for koordinering af alle faggrupper i byggeprocessen og har dertil stået for totallevering og montage af inventar.