HYBRID ARBEJDSPLADSER

Hybrid arbejdspladser

 

Lad BOTIUM hjælpe dig med at gentænke indretning af din virksomheds hybridarbejdspladser med vores fleksible og veludførte indretningsløsninger. Du kan drage fordel af små som store ændringer både på arbejdspladsen og på hjemmekontoret, der gør overgangene mere smidige mellem kontor- og hjemmearbejde. Når I har en hybrid arbejdsform, medfører det ofte nye behov og ønsker til, hvad arbejdspladsen skal kunne, så varetagelsen af opgaver understøttes bedst muligt for de ansatte.

 

Hos BOTIUM har vi mere end 40 års erfaring med elegant møbelindretning til erhverv. Hos os hænger funktion, æstetik og arbejdsglæde uløseligt sammen. Derfor får du helhedsorienterede løsninger hos os, hvor vi medtænker rummelighed, belysning, akustik med mere, så I får den rette atmosfære og optimal udnyttelse af lokalerne. Vi giver jer den rigtige rådgivning, og sørger for stilfuld og perfekt tilpasset kontorindretning, så I får optimale rammer for et sundt og motiverende arbejdsmiljø.

Lad os hjælpe dig med at skabe de perfekte rammer for hybridarbejdspladser i din virksomhed, der understøtter en god arbejdskultur.

 

Kontakt os på telefon:  +4532520852

 

 

Vi rådgiver og leverer alt kontorinventar ud fra jeres behov – alt fra stilfulde og ergonomiske hæve- sænkeborde, kontorstole, loungemøbler, mødeborde, kantineborde- og stole, rum-i-rum, skranker, belysning, akustik og skærmvægge, tavler, opbevaring etc.

Ny arbejdskultur med en smidig overgang mellem kontor og hjemmearbejdspladsen

 

Hybridarbejdspladser medfører ændringer i vores behov for en fleksibel indretning. Det er en ny form for arbejdskultur og kræver nytænkning.

 

Under hjemsendelsesperioderne fik mange arbejdspladser, både ledelse og ansatte, øjnene op for fordele ved hjemmearbejde. Frygten for at få en mindre produktiv medarbejder i sine hjemlige omgivelser viste sig ikke at holde stik. Hjemmekontoret har vist sig at rumme fordelagtig mulighed for fordybelse og ro til de arbejdsopgaver, som kræver en dyb koncentration og færre forstyrrelser. Din medarbejders trivsel øges ved følelsen af at have en vis grad af selvbestemmelse, og hybridarbejde giver mere fleksibilitet og skaber for mange en bedre balance mellem arbejdsliv og privatliv.

 

Du kan også læse mere om indretning hjemmearbejdspladser her.

 

Når man etablerer en hjemmearbejdsplads, er der nogle ting, man skal være opmærksom på, både som leder og medarbejder. Læs også her om regler og krav for en hjemmearbejdsplads.

Vi hjælper med glæde din virksomhed med at gentænke indretningen af jeres fysiske arbejdsplads, så både kontorer og mødefaciliteter passer til det hybride arbejde. Vi kan indrette kontorarealer med plads til både fordybelse og ro samt rum til udviklings- og projektarbejde. Det kan også være en fordel at indrette flere små mødelokaler, som kan bruges til den øgede mængde af virtuelle og hybride møder.

 

Det kan blive ekstra vigtigt at pleje tilhørsfølelsen og det sociale aspekt i jeres virksomhed med hybridarbejdspladser, hvor vi kan kigge på at skabe kontorarealer, hvor man kan sidde sammen med sine kollegaer, når man møder op på den fysiske arbejdsplads. Her kan vi også rådgive omkring ”flyverpladser”, som står delvist tomme – uden at det ender med at føles som et fravær af kollegaer for eventuelle in-person medarbejdere, der møder op på arbejdspladsen dagligt.

 

Der er mange mulige fleksible løsninger til at implementere den hybride arbejdsform. Kontakt os, så hjælper vi jer gerne med at skabe en arbejdsplads efter jeres behov og med en indretning, der også stimulerer den sociale interaktion og det kollegiale samarbejde.

 

Vi har masser af idéer og erfaring og står klar til at lytte, rådgive og komme med inspirerende forslag til indretning af jeres kontorarealer.

 

Kontakt os